2008 Saç Modelleri, Seksi Saç Modelleri, Seksi Saç Kesimleri

Aşağıda resimde sizlere iki farklı değişik saç kesimi sunmak istedik.

Seksi Saçlar

Saç Modelleri Yazılarımız...

Tags: , ,

27 Responses to “2008 Saç Modelleri, Seksi Saç Modelleri, Seksi Saç Kesimleri”

  1. gamze Says:

    süper modeller bayıldım heleki rihannanın saçına mükemmel olmus wede dawid beckhamın saçları süper gerç
    gerçekten kendiside süper bir insan çok yakısıklı hastayım ona yha

  2. burçin Says:

    üstteki saç modeli çok hoşmuş da alyamadığım bişi var bu saç kesiminin adı ne acaba?biri bana söylerse sevinirim :)

  3. tuğçe Says:

    çok hoş kesimler ama bi tane var o hari ka bayıldım ona gerçekten süpersiniz

  4. yaprak Says:

    şu seksi saçlar da çok hoş muş kestirmeyi düşünüyorum güzel gerçekten hoşlar

  5. yaseminn Says:

    ya şu en üstteki saç modeli çok süper bna kesim basamaklarını yazarmısınz. çok istiyorm!!!

  6. BelSem Lmd Şti güzellik salonları Says:

    slm arkadaşlar bu kesim modelleri tamamen bilgisayardan tasarım oldugu için yasemin hanım saçlarınızda kat yaptırdıgınız zaman basamak dıye bırsey yok arkadaslar lutfen kesımlerde bıraz daha bılınclı davranalım

  7. BelSem Lmd Şti güzellik salonları Says:

    Tasarım çalısması isteyen arkadaslar web sayfamızı ve dukkanlarımızı zıyaret edebılır.
    NOT:Çay ve kahve içmeyede bekleriz

  8. MERVE Says:

    yah üstteki saç modeli coq hosuma gitii en üstteki süper olmuş uzun bi saç modeli ama tam olarak yanlarının kesimini anlayamadım sanırım aslan bası kesilmiş yaha işin içinden cıkamadım bana asamalarını solermisiniz kuafore gdip bende kestrcem ama nedie kestırjemi bilmiorm?????

  9. BelSem Lmd Şti güzellik salonları Says:

    selam merve hanım ilk önce saçlarınız ne durumda oldugunu bılmeden o modelı kestırmeyın cunku o sac modelı cok ınce saclar ıcın en ıdeal sac modelıdır.saclarınız ınce tellı mı?yoksa kalın tellı olup az saclarınız mı var bunları bılıncınde olup sac analızı yaptırın sonra yuz seklınıze en uygun kesım neyse onu yaptırmanızı tavsıye ederım…
    SAYGILAR

  10. admin Says:

    “BelSem Lmd Şti güzellik salonları” kullanıcı adı ile yazan ziyaretçimiz. Size 3 gün önce bir email atmıştık. O konuda bize geri dönüş yapar mısınız? Eğer email http://www.SacKesimleri.com olarak size Elif Hanım’dan email gelmediyse yine buraya yorum yazınız ve sizle iletişim kurmaya tekrardan çalışalım…

  11. küpRa Says:

    http://sackesimleri.com/ ßurdaqi sonuncu saç modeLi süpeR ismi ne acaßa bende kestiRjem

  12. özge Says:

    1.resimdeki sça modelinin isminide verirseniz çok sevinirim ..güzel bi tarz …

  13. tuğba and sevim Says:

    ya en üst teki kısın saçı çok güsel çok süper yhaa

  14. elçin Says:

    insan bu kadar mı yakışıklı olurrrrr………..

  15. meryem Says:

    valla harika yaaa

  16. acelya Says:

    ben de en cok ilk resimdeki sac modellini sevdi9mm;:::::::::::::-):D:-)

  17. burcu Says:

    slm ben burcu yha bnm saclarım ince telli ama kabarıyo o yüzden saclarımı pek fazla açmıyorum yüz şeklim uzun sizce nasıl bi tarz yakısır :) cevabınızı bekliyorum cabuk olursa sewinirim

  18. gülsüm Says:

    ya o bastakı sexyy sac super yaa kestrmeyı dusunuyorumm…ama benım saclarım kalın sızce olurmuu??

  19. elif Says:

    bnce en baştaki seksi saç modeli çoq hoş ama herkes kendine yakışanı yaptırması daha gsl başkasına yakışan bir başka kişiye yakışcak die bşi yoq herkes o modeli kestirsin xD PHHHH

  20. gamzeli Says:

    slm saç modelleri çok güzel ama benm saçıma nasıl bi tarz gider karar vermiorum benm saçlrım uzun ve kalın telli birazda kabarık arkadşlar yorumlarını bekliorum.

  21. asi2918 Says:

    guzellere her se yakısır bence

  22. asi2918 Says:

    ben br olarak diyorum hepsı cok guzel modeler gercekten……

  23. sewcan Says:

    şu sondan 2. saç çok iğrenç ne gerek var öle saç kestirmeye çok zevksizlik bence gerçi zevkler ve renkler tartışılmaz ama neyse şu baştaki saç çok hoşuma gitti

  24. seda Says:

    en üsteki
    tek kelimeyle süper;)

  25. aslı Says:

    arkadaşlar bende en üstteki saçmodelini kestirdim.saçlarım uzun.kuaföre gittigimde saçım takma saç gibi görünsün dedim sonra katalokta bu modeli gördüm.saçlarım ince telli güzel oldu ama bnce kalın saçlara daha çok yakışır çünkü çok kat kesiyolar ve en alt kat saçlarınız azsa kayboluyo.

  26. sezenn..! Says:

    yaa benim saclarim cok kabarik ben uzun ve duz saclar istiyorumm duzletsem de yaniyo onun icin dogal duz sac istiyorum :S:S

  27. tuğba Says:

    süperrrrrrrrrrrr

Leave a Reply